Het zij eenmaal zo. De normale sitiuatie is dat de man het meestal verpest, blijkbaar hoort u bij de mindere percentage.
Het kan ook zo zijn dat u de voogdij krijgt over de kinderen, maar dan moet u aannemelijk maken dat ze bij u beter af zijn dan bij hun moeder. Ook kan de rechter aan de kinderen vragen bij wie ze willen blijven en als de kinderen voor u kiezen dan maakt u een groot kans. Er zijn vele zaken waarbij de vader de voogdij heeft.
Over de schulden gesproken, de normale situatie is (indien u getrouwd was onder algemene gemeenschap van goederen) dat de schulden worden verdeeld. Tenzij u ze heeft gemaakt waarvoor u ex-vroiw niet aansprakelijk voor was, en uw handtekening onder het betreffende contract of dergelijke gezet is, dan bent u aansprakelijk.
Wat betreft uw verdriet: het is eenmaal zo dat een scheiding veel emoties veroorzaakt, ik weet 100% zeker dat uw kinderen ook onder lijden en kapot aan gaan, maar u kunt misschien wel een regeling treffen met uw ex-vrouw om uw kinderen bijvoorbeeld vaker te zien.
Veel succes
henk schreef:
>
> waarom hebben vrouwen meer rechten op de kids dan ons vaders
> zij bedriegt mij en heeft meerdere fouten voor ze gedaan en
> ik blijf alleen met veel schulden en veel te wijnig mijn
> kinderen wel elk weekent maar zij gaat weg dus laat der dan
> de kids hier ook laten ga kapot zonder ze