wat kun je hier mee?? mijn vader heeft in het jaar 2004 mij gevraagd wil je mijn financieen beheren, ik zei ja pa hij was niet in orde, en had waarschijnlijk een attact gehad, was ernstig doof geworden, er liep nog een vriendin om hem heen, toen dacht ik dat krijg ik niet voorelkaar, die vrindin had zoveel invloed op hem pa toen 83 jaar , wel liet pa mij de giros zien of hij een bepaalde rekening had betaald, ik zag dat voor het eerst en zag 5000 contant opgenomen, ik dacht dat klopt niet, ik naar de notaris en vraag wat mij vader ook wel wilde kan pa niet onder bewind, dat kon zei de notaris alleen moesten de 4 broers ermee eens zijn , ik dacht dat is geen probleem toch 1 broer wilde dat niet die zei tegen mij, dan maaken jullie zijn geld op, ik had inmiddels met de notaris een afspraak gemaakt met mijn vader, die kon ik annuleren, vanwege 1 broer die anderen wilden het wel graag, omdat pa dementerende was. december sprak ik mijn ene broer daarop aan en zei nu is er al 17000 euro opgenomen en zijn vriendin liep erom heen. ik zei jij bent nu verantwoordelijk op het geld dat weg is, als je niet bewindvoering wil voor pa die het zelf ook wil. dus pa is toen in december 2004 onder bewind gekomen. zijn vriendin sleepte hem nog naar een advocaat om het tegen te houden . toen heb ik ingegrepen omdat pa al begon over een drankje wat hij van haar kreeg en zo misselijk was geworden. pa zit nu in een verzorgingshuis heeft kort geheugen mijn jongste broer is bewindvoeder geworden die had meer tijd daarvoor, en nu heb ik daar een probleem mee, ik heb voor pa in een verzorgingshuis kwam 6 maanden 3x op en neer gereden naar pa om voor hem te zorgen per week 350 km, pa zei toen ik wil jullie drieen van de 5 geld geven voor de goede verzorging uitstapje naar zee familie enz. enz. enz. ik zei schrijf maar een brief dat heeft hij zelf netjes gedaan 5000 euro, nu doet mijn jongste broer niets met de brief, nu mijn vader bij mij in de buurt in een verzorgingshuis zit ben ik de enige 4 x per week die gaat wandelen fam. bezoek oud collegas boodschappen oorarts enz. ik ben een vrouw dus broers doen minder. het kost wel wat, en de bewindvoerder zegt ik ga niet aan zijn spaargeld zitten .daar wordt ik boos om, pa heeft zijn huis verkocht 270000 daar mag hij toch van genieten, pa zegt zovaak ik betaal ik betaal jij doet zoveel jij hoeft dat niet te betalen , ik was voor hem , komt 2 x per week bij mij eten gaat mee uit eten niemend vraagt hem met oud en nieuw kerst pasen enz. ik krijg van mijn broer 200 euro per 14 dagen daar kom ik niet mee uit paling wijn rokerij oude kaas wassen enz. hoe los ik dat op ????