magnetronlampje vervangen à 95,00

  • claudine

    L.S.

    Vorige week is het lampje van onze combimagnetron kapot gegaan, in de gebruiksaanwijzing stond dat we het servicenummer van Bosch moesten bellen.

    Dat gedaan met de vraag hoe we het moesten vervangen. Typenummer en serienummer gegeven, meldt de mevrouw ons dat we dit zeker niet zelf mochten doen, veel te gevaarlijk wegens de straling.

    Vandaag komt de monteur langs: “Moet ik daar voor langskomen? Dat had je makkelijk zelf kunnen doen, geen probleem, geen gevaar.” rekening: 5,65 voor het lampje, 90 euro voorrij- en servicekosten.

    Bosch gebeld, de mijnheer maakte mij duidelijk dat het heel vervelend was, dat de monteur hier toch echt voor moest komen. Ik zeg hem dat de monteur hier zelf anders over dacht, en deze aangaf dat het lampje niet in de buurt van dat straalding en snoeren zit, er hoefde alleen een plaatje afgeschroefd, lampje vervangen en klaar is klaartje.

    Ik vertel hem nog dat mijn man al dacht dat het op deze manier in elkaar zet, hij heeft aan de vrouw bij wie de melding terecht kwam nog gevraagd of het zo moest. Vraagt hij waarom we het dan niet zelf gedaan hebben. ???? dan hadden ze het lampje gewoon afgestuurd! (later heeft mijn man nog een keer gebeld en die persoon zei hetzelfde!)

    Ik boos: als ze het lampje op hadden gestuurd was ik niet meer dan 18 euro kwijt geweest, ik had die 70 euro beter kunnen besteden. Hij stelt voor om er dan 59 van de maken (ipv 95).

    Niet mee akkoord gegaan. Heeft bezwaar aantekenen nog zin?

  • piet

    beter akoord kunnen gaan hun hebben het gesprek met jou op geschreven de opdracht alles en algemene voorwaarden hun staan in hun recht