Goedenavond allemaal.

Ik heb in de zomer, via internet een autoradio gekocht in Duitsland. Na enkele weken funtioneerde hij niet meer, zoals het hoorde. Ik heb een mailtje gestuurd naar de verkoper en hij stelde gelijk voor om deze om te ruilen voor een nieuwe versie van dit type. Ik moest wel enkele weken wachten omdat ze het nog niet binnen hadden.

Ik heb hiermee ingestemd. Na enkele weken kreeg ik mijn tweede nwe radio.

Voor enkele weken, heeft ook deze radio perfect gewerkt, maar daana kwamen de storingen. Wederom weer gemailt naar de verkoper. Ik heb toen gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen, maar dat ging volgens de verkoper niet, omdat er nu al zo'n lange tijd tussen de aankoop en de klachten zit.(ongeveer 4 a 5 maanden). Wel kon ik, een andere radio uitzoeken die goedkoper is, maar waarvan de kwaliteit een stuk beter is, dan mijn vorige radio's

Ondanks de bereidheid/service van de verkoper, voel ik daar niets voor en ga ik liever voor mijn geld terug. Is dit redelijk, als ik mijn geld terug vraag?

Hoe is dit nu geregeld bij de Europese wetgeving???

Bedankt voor jullie tijd en eventuele antwoorden.

Met vriendelijke groeten,

Ilse