conflict KPN

  • trudy

    Hallo, om een lang verhaal kort te maken het volgende:

    ik heb door een conflict tussen 2 internetproviders besloten een abonnement te nemen bij KPN HETNET (5juli 2006) Na 8 dagen afgesloten hunnerzijds met de mededeling dat ik weer bij mijn oude provider zit.

    Verder mocht ik 2 weken internet proberen van HETNET…maar zover is het niet gekomen (voor die tijd al afgesloten)

    nu febr 2007 stuurt KPN nog steeds een rekening voor ADSL, na email,telefoon, aangetekende brieven zonder enkel antwoord zegt KPN u moet bij HETNET zijn die moet u abonnement opzeggen en HETNET zegt u moet bij KPN zijn…dit gesol is nu al maanden aan de gang zonder resultaat.

    Vraag: nu heb ik een email waarin HETNET bevestigd heeft dat het abonnement is beeindigd, geen brief die wel is beloofd. Nu ben ik per 1maart 2007 geen abonnee meer bij KPN en zie dus de rekening van al die maanden dat zij adsl willen hebben en ik NIET heb overgemaakt al komen, waarschijnlijkmet alle dreigingen erbij van incasso, deurwaader etc.

    Is die email bewijs genoeg?

    Wat kan ik verder doen?

    Weet het echt niet meer, heb3 maanden geleden voor de 2e keer nog een mail gestuurd naar HETNET en een reactie gekregen dat het 8 weken duurd voor ze uitsluitsel kunnen geven, maar ook nu weer niets.

    Volgens KPN kan allen HETNET adsl opzeggen en niet ikzelf..heb wel alle correspondentie bewaard.

    Graag advies…groeten trudy

  • gj

    dit bericht komt mij bekend voor; ik had ook Scarlet naast KPN en HetNet in het complot zitten.

    Hoewel HetNet tot KPN behoort weet men over en weer van niks en is autistisch.

    Alle stukken bij elkaar zoeken, naar de OPTA sturen en trouw elke maand een mail sturen met een CC aan jezelf en aan OPTA aan HetNet en KPN waarin je ze in gebreke stelt.

    Dit soort telecomproviders pleegt gewoon georganiseerde diefstal. Ik zit nu bij Tiscali; lijken ook bij troubles beter te functioneren.