Wie weet raad?

Ik heb een conflict met de beheerder van de horecagelegenheid cq kantine.

Ik kan geen eten of drinken bestellen, het personeel heeft opdracht gekregen om mij en mijn familieleden niet meer te bedienen.

Het is allemaal begonnen met het kopen van een stukje grond op een camping.

Het perceel / grond is met een koopakte beschreven en hierin staan onder meer de rechten en plichten van de koper en verkoper.

Doordat de verkoper, de campingbeheerder, niet volgens de regels handelde is er een financieel conflict ontstaan.

Dit heeft de campingbeheerder d.m.v. een advocaat geprobeerd te bestrijden,

waarbij uiteindelijk duidelijk is geworden dat de campingbeheerder niet in zijn recht staat.

Nadat de campingbeheerder samen met een familielid, welke de kantine heeft gepacht van de campingeigenaar, mij met de dood heeft bedreigd heb ik hier aangifte van gedaan bij de politie.

De kantine beheerder en de campingeigenaar hebben zich beiden moeten melden op het politiebureau.

Hierna leek het of ik geen problemen meer had met de campingbeheerder, maar helaas.

Bij het begin van het nieuwe seizoen werd mij verteld door de kantinebeheerder dat ik geen consumptie meer bij hun kon bestellen en dat ik zelf wel wist waarom.

In mijn koopcontract staat onder meer staat vermeld onder Bijzondere bepalingen, 1. De eigenaren van de percelen grond voor de plaatsing van caravans casu quo stacaravans dan wel de bevoegde gebruikers hebben het recht om van de op het recreatiecentrum aanwezige voorzieningen gebruik te maken.

Ik word daarom ook niet de toegang ontzegd tot de kantine maar ik kan niets meer consumeren.

Wie kan mij vertellen hoe ik hiermee verder moet.