Ben in Maart 2007 overgestapt van Nuon naar Oxxio met hun zlimme meters Ik gebruikt jaren geen gas in huis en alleen electra dus . Dat is gemeld door mijn Netbeheerder Continuon dat mijn gas gebruik de laasten 5 jaar of zo NUL is .

Mijn slimme Meter van OXXIO wijs ook dat er GEEN gebruik is van Gas . Maar wat doe Oxxio ik moet 114 Euro per maand betalen omdat ik 3600 vk metre gas gebruikt per jaar !! En dan zeggen zij dat zij dat van mijn NETBEHEERDER kregen !! Ik heb Oxxio gebeld en per Email gesegt dat dat niet klopt. En ik moest en zou volgens Oxxio de 114 euro per maand moeten Betalen tot mijn jaarsafrekening in April 2008 !Â

ik heb na een tijd een Email terugontvangen van Oxxio dat zij zeggen om mijn Maandtermijn betaling voor Gas aan te passen tot 5 euro per maand . Ik moest alleen een reply op de ontvangen mail terugzturen dat ik acoord ging met de regeling ! dat heb ik gedaan toen . Maar later kreeg ik weer een mail waar ze in Zeggen dat zij NIET 5 euro kan ontvangen maar 21.50 Euro ! per maand

En verder Hebben zij een Incasso buro ingeschakeld dat ik de Uitstaanden maanden ze 114 Euro moet betalen ! . Heb vandaag dus weer gebeld steeds een 0900 nummer tegen 15 cent per minuut ! Nu zeggen zij dat zij de Incasso buro opdracht te geven om het terug te trekken Maar er werd wel bij gezegd dat ik alle gemaakte kosten moet betalen !!

Ik ontving dan (vandaag) weer een email van Oxxio met de mededeling dat ze per

29/09/2007 opnieuw een bedrag 114 Euro per maand zouden incasseren !!

Wie kan mij helpen om tegen dit bedrijf mijn gelijk te krijgen ??

Met vriendelijke groeten,

Jan van Schaik