De man is de @!#$

  • E.H.Romp

    hallo,

    Mijn probleem is dat ik ooit ben gaan trouwen. Je weet het wel, romantisch, huisje boompje beestje en natuurlijk zorgen voor nageslacht. Maar wat bleek naar 20 jaar het ging niet meer, en een scheiding volgde. en nu komt het probleem.

    Vroeger en nu misschien ook wel trouw je en de vrouw neemt de mans naam aan. EN DAT HAD IK EN VELE NEDERLANDERS NOOIT MOETEN DOEN. Want wat blijkt, vrouwlief betaald geen ene rekening en manlief die weer helemaal opnieuw moet beginnen kan er uiteindelijk voor opdraaien. En wel zo dat alle post naar het echterlijk huis gaat waar ik 20 jaar krom heb gelegen om rond te komen. Vrouwlief gooit de brieven met herineringen maar mooi in de vuilnisbak (want ik ga toch niet betalen) en uiteindelijk weet de deurwaarder je te vinden en of je ff binnen 3 dagen de electrisciteitnota wil betalen van het afgelopen jaar, en telefoon, en water, en wehkamp (betalen kunnen die vrouwen niet maar bestellen des te meer), plus de kosten van de deurwaarder, want die man mot ook eten nietwaar.

    In het convenant staat netjes geschreven dat we allebij voor de kosten op moeten draaien, ja dikke neus, de man mag het doen WANT HET STAAT OP DE MANS NAAM. en de vrouw gaat vrij uit.

    Dit is even in het kort waar ik mee te maken heb, is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mij hier tegen wapenen kan. en kan eisen dat mijn ex ook haar deel betaald? liefst zonder advocaat want dat kost geld en dat heeft de nederlandse vereniging van geldwolven ( ook wel incasso en deurwaarder genoemt) zich al toe weten te eigenen

    Lieve Mensen…………………………………….HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Jan

    Dit is een vraag voor de advocaten pagina. Zij kunnen adviseren wat te doen.

    http://www.prikpagina.nl/list.php?f=844

    Succes.