incasso

  • YDP

    Beste heren en dames,

    het volgende is het geval. Ik heb een paar jaar geleden voor Tempo-Team gewerkt. Vorig jaar heb ik wederom een aantal maanden (oktober en november) voor TT gewerkt. Inmiddels was mijn adres gewijzigd en dit heb ik doorgegeven.

    In februari heb ik contact opgenomen voor mijn jaaropgave aangezien ik deze niet gekregen heb. Dit heeft enkele weken geduurd voordat deze opgestuurd was. Daarnaast kreeg ik eind maart een aanmaning voor een aantal uur dat ik te veel uitbetaald gekregen heb. Ik heb hier een specificatie opgevraagd. Op 7 april kreeg ik een laatste aanmaning waarna de zaak is overgedragen naar een incassobureau. Ik heb toen 29 mei mijn rekening betaald zonder de extra kosten. Ik was en ben het niet eens met de gang van zaken, heb hier ook bezwaar tegen aangetekend. Hierop is geen reactie binnen gekomen van Tempo Team. Nu krijg ik van het incassobureau een laatste brief voordat ze naar de rechter stappen.

    Het gaat mij meer om het principe (de kosten zijn 60 euro en de oorspronkelijke rekening bedraagt rond de 40 euro).

    Heeft iemand enig idee wat mijn kansen zijn bij de rechter, komt het wel zover voor zo'n klein bedrag. En wat kunnen de kosten worden. Ik heb drie dagen bedenktijd.

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt,

    Yasser

  • YDP

    Ooh ja, vergeten te melden. Ik heb al die tijd telefonisch contact onderhouden met het incassobureau.

    Thanks,

    Yasser