gevangenis

  • nada

    beste mensen

    even een verhaal van mij, mijn vriend is vlede week in de gevangenis terecht gekomen, ik sta er nu alleen voor met mijn twee dochtertjes van 3 en 6 jaar oud

    zo als ik alles heb gehoord ziet het er niet goed uit en is hij voorlopig een jaar of 6 weg , nu zit ik in de rats ik vind het allemaal heel erg maar ik hou nog zoveel van hem

    ik ben eigelijk op zoek naar iemand die ook zo iets aan de hand heeft waar ik even mee zou kunnen praten , een maatschappelijk werker is ook niet alles en kan je ook niet alles zeggen

    ik hoop op een bericht van iemand

    veel liefs nada

  • dady

    Hallo Nada,

    wat erg voor jou en de kids dat je vriend opgepakt is.

    Ik kan me hel goed voorstellen dat je in de rats zit.

    Ik wil je hel veel sterkte wensen, ik wil mij vehaal niet op internet zetten door bepaalde omstandigheden. maar ik weet hoe je je voelt.

    Mijn vriedn zit voor 14 jaar vast. Maar ik blijf op hem wachten. Ik hou veel te veel van hem.

    sterkte met alles en ………….. kop op!!!

    groetjes Kirsten

  • b'fly

    http://indetentie.messageboard.nl/index.php

    hier kun je alles kwijt. allemaal mensen zoals jij en ik. achterblijvers dus… lees de aanmeldprocedure even goed door en ik hoop je daar te “lezen”

  • nieuwsgierig

    Wat erg… Mag ik vragen waarvoor hij is opgepakt? Mag ik ook vragen hoe het zo ver is gekomen? Sorrie maar ik ben nieuwsgierig.