boete niet betaald wat nu

• dmeijrink@telfort.nl

ik heb een boete openstaan van 2000 euro en die ligt al bijd e deurwaarder, het is een boete die ik heb gekregen van het OM dus als ik niet betaal dan krijg ik vervangende hechtenis.

Ik ben al in de fase dat praten met de deurwaarder geen enkele zin heeft en die heeft al gezegd dat ze het nu terug gaan sturen naar de officier en dat het dan detentie wordt.

Hoelang duurt het voordat ik de politie aan de deur kan verwachten of krijg ik een oproep om me eigen te melden.

Wie weet het en geen onzin verhalen aub ik stel een serieuze vraag

• m.

mijn man is gisteren aangehouden voor in eerste instantie een bekeuring van 90,00 euro,die al voor de rechtbank was geweest en was verlaagd naar 45 euro of een dag zitten.

de politie wilde het even uitzoeken op het bureau,en kwam toen“ ineens”:( met nog een aantal boetes waartegen we bezwaar ingediend hadden,maar nog geen uitspraak over hebben…..(alles bij elkaar ruim 1100,00 euro aan boetes .)

aangezien ik de boete niet kan betalen,is hij nu vastgezet voor een vervangende hechtenis voor de duur van 42 volle dagen .

als u per ongeluk aangehouden wordt door de politie ,en ze kijken het register even na(en u staat gegarandeerd geregistreerd,want u bent voor het CJIB een wanbetaler):Sdan komt uw bekeuring ook voor de dag,en kunt u gelijk mee voor: of contant betalen,of inbeslagname auto (en tijdelijk ook het rijbewijs),of vervangende hechtenis ……

uitstel van betaling of een betalingsregeling is NIET meer mogelijk(ik kreeg te horen eigen schuld dikke bult,had je ze gelijk maar moeten betalen:X),zeker nu niet meer nu er incasso-teams van de politie op pad gestuurd worden door de politie,die alleen maar eropuit zijn om zoveel mogelijk onbetaalde bekeuringen te innen op geheel eigen wijze .

mijn man is de eerste 42 dagen zoet,maar ik laat het er niet bij zitten,want ik leef onder het sociaal minimum,en ze kunnen bij het CJIB mij niet zonder eten zetten omwille van een paar bekeuringkjes…….

sterkte in de strijd met alles en met de deurwaarder,ik weet hoe het voelt:S:S,en leef met u mee…..

groet, m.