Arbeidscontract

  • JP-JP

    Hallo,

    Ik heb een paar vragen betreft mijn arbeidscontract. In mei 2006 ben ik fulltime(40 uur per week en ik ben 23 jaar) aan de slag gegaan in een winkel, echter 3 maanden later heb ik besloten om terug naar school te gaan. Toen heb ik geen wijziging of nieuw contract gehad waardoor ik tot op heden nog steeds gebruik van maak( inmiddels is dit nu een contract voor onbepaalde tijd of niet ?). Daarnaast heb ik de volgende vragen:

    1. Ik heb nog nooit vakantietoeslag ontvangen, kan ik dit nog terugvorderen tot 2006 en hoe kan ik berekenen hoeveel het bedrag is ?

    2. Zoals ik al eerder zei ik ga ervan uit dat mijn contract voor onbepaalde tijd is, omdat er door nalatigheid van de werkgever mij geen nieuw contract is aangeboden, het enige punt wat nu ter discussie staat is het aantal uren. Is er een minimaal aantal uren dat hij mij moet aanbieden ook al is er geen Cao op het contract van toepassing ?

    3. Stel dat in het ergste geval ik er niet met hun uitkom en zij willen mij ontslaan hoe kan ik dan berekenen waar ik recht op heb qua vergoeding t.g.v. contractbreuk ?

    Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    JP

  • JP-JP

    Deel 2