hallo allemaal.

Ggz instelling ggz assen heeft veel misstanden in zich.

Onnodige geweldadige isolatie,wat hertraumatisering is voor iemand met een verleden van mishandeld en misbruikt zijn..

Machtsmisbruik door verpleegkundigen en psychiater,twee klachtonderdelen gegrond verklaard,tenminste 1 iets aan het licht gekomen doordat er een klacht was ingediend,van deze misstand was ik niet eens op de hoogte..Op deze onderdelen word in ieder geval verscherpt toezicht gezet…

Maar voor mij heeft die instelling psychisch zeer zware vervelende gevolgen gehad.dit gaat heel veel tijd kosten om te verwerken,als ik het al ooit verwerk.

mocht een journalist hier brood in zien,van een krant die veel gelezen word..graag…

en die Cees Vermeren,van ggz assen,die heeft de jasbuus ook niet vol respect.

bijna vier maand geleden nu,meld ik schade aan hem ,opgelopen door ggz assen.hij sommeert mij dat ik dat niet telefonisch kan doen,maar netjes een brief moet schrijven.Vervolgens neemt meneer drie en een halve maand geen telefoon aan,belt niet terug,schrijft of mailt ook niet terug….toen hij die brief ruim een week binnen had,en al dagen de telefoon niet opnam,ben ik naar zijn kamer gefietst,het leek me stug dat die man daar nooit was…

hij zat daar gewoon achter zijn pc.Nam gewoon geen telefoon op.hij had die brief een week…ging over een kapottte armband,meneer Cees Vermeren zegt me met een betuttelend toontje dat ik niet ongeduldig moet zijn..“ik heb die brief pas een week..”nu heeft ie die brief bijna vier maand.Of waarschijnlijk heeft ie hem allang niet meer,maar ligt die in het ronde archief.Die meneer Vermeren van ggz assen heeft de integrieit ook niet in zijn jaszak zitten.bijna vier maand later,vier onbereikbare maanden,zonder maar 1 reactie van zijn kant.Wel heeft hij me op die bewuste middag totaal overstuur gemaaakt met rare vage verhalen.Zeer integer allemaal ggz assen.Zeer respectgvol allemaal meneer Cees Vermeren!er gebeuerd daar teveel dat het daglicht niet kan verdragen.tijdens de klachtenprocedure waren er ook onderdelen van mijn dossier verdwenen.die duiken dan op als de klachtprocedure voorbij is…Getruamatiseerde mensen worden onnodig opgesloten in een kale isoleercel,zonder kleding,eimand ie als kind misbruikt is word daar op een matras in de isoleer gedrukt en door drie mensen uitgekleed onder dwang,,als een klachtenprocedure begint,komt het gelieg en gedraai van ggz drenthe.Hoe kan ik ooit nog iemand vertrouwen?Ze laten je totaal overstuur in een isoleercel zitten,urenlang,zonder zich daarom te bekommeren.Als je er later met mensen over probeerd te praten kwakt een der wie de telefoon erop…Het dossier gedeelte wat er wel was,laat duidelijk zien dat de verweerderws gelogen hebben,de commissie heeft daar voor het gemak of “'per ongeluk” over heen gelezen..?Wie heeft dit ook meegemaakt.Er zijn zo duidelijk leugens verteld en er is zo duidelijk machtsmisbruik geweest!Journalisten of inspectie die dit wil onderzoeken,mijn zegen hebben jullie….