Op 26 januari 2012 werd ik door mr. A Koop van Stichting Univé Rechtshulp verzocht om binnen 21 dagen mijn beveiligings camera's (welke mijn eigen terrein beveiligen) te verwijderen zonder dat er ook maar iemand de daadwerkelijke opname van het gebied had / heeft gecheckt.

Na telefonisch overleg met de mr. Koop waar ik verzoek om eerst de zaak te aanschouwen en vervolgens nog twee mailtjes (met onder andere beelden van wat daadwerkelijk zichtbaar is) hierover geschreven zijn door mij, neem ik op 16 maart contact op met de mr. Koop met het verzoek om deze zaak af te handelen.

Mr. Koop stelt zich zelf een termijn voor om binnen een maand (16 april 2012) hierover uitspraak over te doen.

Dat noem ik de omgedraaide wereld, hij is diegene die mij een termijn stelt in de brief van 26 januari, maar al met al hoor ik niets ondanks mijn telefoontje naar de klachtencommissie van Univé Rechtshulp afgelopen vrijdag (20 april 2012).

Mijn vraag is: is dit de normale gang van zaken en wat kan ik doen om deze zaak af te sluiten.