opgelicht door FLT

  • Inger van stroe

    Wij zijn opgelicht door Jouke Brander manager van FLT te Twijzel

    Ga met deze man niet in zee, hij betaald niet

  • theo

    Als hij niet betaald kun je toch een deurwaarder inschakelen??

  • hans

    FLT twijzel?? niet te vinden op KVK!!

    Wel Friesland Logistiek en Management op hetzelfde adres, alleen staat geen Brander bij?!

    Wat of wie is FLT, staan veel huurtrailers van heijsterkamp in surhuisterveen bij hun auto''s? Volgens de verhalen betalen ze dikke prijzen!

  • Inger

    FLT staat voor Friesland Logistiek en Managment

    ze handelen onder Uitzendbureau Fresh

    Jouke Brander staat inderdaad niet op de k.v.k

    Daar heeft hij zijn vrouw voor geleend

    Hij heeft wel duidelijk te toutjes in handen, hij zorgt er voor dat je hem helemaal vertrouwd en uiteindelijk betaald hij weinig of helemaal niet.

    Wij hadden een opdracht van hem aangenomen via Teleroute en door een charter laten uitvoeren Brander speelde het zo dat hij de charter geld gaf voor onkosten

    en stuurde hem berichten dat hij nu de contracttant was omdat hij hem geld had gegeven, en andere charter is helemaal niet langs ons gekopen en heeft de bewijzen van de ritten cmr's direect aan Brander gegeven.

    Uiteindelijk betaald hij ons dus niet maar wij hebben wel onkosten gemaakt,

    zit er nu in voor ruim 20 duizend euro voor 3 weken rijden,

    ja tuurlijk betaald hij niet maar je ontvangt het nooit.

    Hij had vroeger TIP trailer maar daar kan hij niet meer huren omdat hun ruim 100 duizend euro van hem krijgen, dus nu gebruikt die trailers van Heisterkamp tot dat hij deze ook niet meer betaal,

    typ eens voor de gein Jouke Brander in bij google en dan zie je van zelf wat hij allemaal heeft uitgespookt en hij blijft maar door gaan.

  • Chauffeur

    Ook ik heb aantal maanden voor Dhr. Brander gewerkt, als chauffeur in loondienst.

    Af en toe een voorschotje gekregen op me loon, maar nooit een afrekening gezien. Ik heb alles op papier staan , contract e.d. Maar of ik me geld krijg dat is nog maar de vraag. Hij luist iedereen erin en hij heeft niks op naam staan. Dus er valt weinig te halen 'alles is op lease basis. Bedrijfsnaam staat op naam van secretaresse die daar al jaren werkt en op naam van een chauffeur.

    Dus mensen ga niet met dit bedrijf in zee!

  • bojas

    Ik ken verschillende chauffeurs die voor Inger van Stroe hebben gewerkt maar nooit een cent hebben gekregen voor de vele kilometers die ze hebben gemaakt. Zij zullen nooit een cent beuren want DGR van Van Stroe is failliet. Ik weet dat Van Stroe al 3 keer door de rechtbank in Utrecht in het ongelijk is gesteld tegen FLT. Ik heb zelf onlangs 2 maanden als charter voor FLT gereden en heb keurig betaald gekregen.

  • Hulp TV

    Wilt u uw onvrede kwijt over FLT? Tv prgramma wil voor u uw gelijk halen en de confrontatie aan gaan.

    u kunt ons bellen of mailen. Hulptv@gmail.com of 06-34494308

  • carla bos

    Misschien kan ik jullie helpen, Neem zo snel mogelijk contact op

    Bel 06-34494308 (voor 26 juni 2009)

    vr gr Carla Bos VPRO televisie

  • Gijs Jespers

    Wij hebben spanbanden geleverd aan FLT, ter waarde van 600 euro. nooit betaald gekregen!!

    iemand tips?

    groet

    Gijs Jespers

    Inotrade BV

    06-17458854

    g.jespers@ino-trade.com

  • Flying Frisian

    bojas Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik ken verschillende chauffeurs die voor Inger van

    > Stroe hebben gewerkt maar nooit een cent hebben

    > gekregen voor de vele kilometers die ze hebben

    > gemaakt. Zij zullen nooit een cent beuren want DGR

    > van Van Stroe is failliet. Ik weet dat Van Stroe

    > al 3 keer door de rechtbank in Utrecht in het

    > ongelijk is gesteld tegen FLT. Ik heb zelf onlangs

    > 2 maanden als charter voor FLT gereden en heb

    > keurig betaald gekregen.